Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 10, 2010
Image Size
418 KB
Resolution
684×1200
Mature Content
Yes
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,479
Favourites
52 (who?)
Comments
21
Downloads
58
×
Mature Content Filter is On
(Contains: nudity)
10/32
United States of America -> Marge Simpson (The Simpsons)
Add a Comment:
 
:iconsiddhartha612:
Siddhartha612 Featured By Owner Jan 18, 2012
This pic is one of betters!
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner Jan 18, 2012  Hobbyist Digital Artist
lol :D

thank you :)
Reply
:icondrmcquark:
DrMcQuark Featured By Owner Nov 18, 2010  Hobbyist Digital Artist
Marge must have been trying to distract the other teams. ;)
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner Nov 19, 2010  Hobbyist Digital Artist
but it wasn't enough :D
Reply
:iconrey2009:
rey2009 Featured By Owner May 30, 2010
HAHAHAH SEXY LMAO HAHAHA LMFAO
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner May 30, 2010  Hobbyist Digital Artist
thanks :)
Reply
:iconchronolegionnaire:
chronolegionnaire Featured By Owner May 11, 2010  Hobbyist Artist
Great pic! Hot too.
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner May 11, 2010  Hobbyist Digital Artist
Thank you very much :)

thanks too for the :+fav: :)
Reply
:iconmegasean3000:
megasean3000 Featured By Owner May 10, 2010  Student Digital Artist
America, the one place where posing like that's legal xD
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner May 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
I'm not sure of that...
Reply
:iconmegasean3000:
megasean3000 Featured By Owner May 10, 2010  Student Digital Artist
Lol! Dont be so naive :evillaugh:
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner May 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
Americans are shocked very quickly...
Reply
:iconmegasean3000:
megasean3000 Featured By Owner May 10, 2010  Student Digital Artist
I dunno, I imagine them to have a "back to your lives" attitude to the odd in public =P Why else is cosplay practiced more in America? xD
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner May 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
Nudity is forbidden in the US... it's more outrageous as a gun!
Reply
:iconmegasean3000:
megasean3000 Featured By Owner May 10, 2010  Student Digital Artist
Really? They're forbidden here too, wish it wasn't ^^;
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner May 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
Here it's forbidden too. But I meant American are shocked when they see a nipples on TV. Here we don't care about that.
Reply
(1 Reply)
:iconsportslunatic:
SportsLunatic Featured By Owner May 10, 2010
Marge is the logical all American choice! Very sexy! Great job! :)
Reply
:iconclaudia-r:
Claudia-R Featured By Owner May 10, 2010  Hobbyist Digital Artist
They are a lot of American characters, but yes Marge was the logical in my mind :D

Thank you :)
Reply
Add a Comment: